Allahu Akbar

si comel sekalian

Sunday, January 9, 2011

Hanya Yang Pertama.

Assalamualaikum...

Bismillahhirrahmanirrahim..


Hari ni.. Hari pertama saya menjejakkan jari ke laman sosial yang diberi nama 'blogspot' ni. Saya adalah manusia yang tak pandai berblog dan tak tahu pun apa yang hendak dibuat di dalamnya. Cuma, saja suka-suka untuk berblogging ni. Mungkin satu hari nanti, ada inti yang saya boleh kongsikan dekat rakyat jelata sana. Betul tak? Hehe..

Dengan bantuan kakak saya, Alhamdulillah. Siaplah sudah laman blog yang tak seberapa ni. Kosong tak bermaya. InsyaAllah nanti, adalah tu tambah-tambah sikit. Curi-curi widget orang. Huhu..

Hari ni saya rasa tak ada apa kot nak cerita. Cuma seronok menjadi yang pertama. Apa yang pertama? Huhu.. Blog pertama yang saya jejaki. Kakak saya cakap, blogspot best berbanding blog2 lain macam wordpress ke. Tak best. Tak boleh letak widget. Tak tau lah. Saya buta IT sikit pasal benda-benda ni semua. Hehe..

So, ini je lah yang saya nak cakap hari ni. Insya Allah nanti, jika diizinkan Allah, saya nak buat topik-topik yang mungkin boleh memberi info kepada kita semua. InsyaAllah..

Doakan saya ye..
Babai...
Assalamualaikum.. =)

* Kenapa pilih tarikh hari ni ek? Huhu..





No comments:

Post a Comment